12 februari

Hallo Allemaal,
Ook deze week was het genieten geblazen…
Wat een prachtige winter week!
Helaas was het echt TE koud om foto’s maken!
Ik was zo ingepakt dat ik bijna niet kon bewegen en alleen af en toe smsje stuurde met de touch screen van mijn mobiel maar dat deed gewoon zeer.
Deze week Pasha er weer bij was die na een paar weken er tussen uit geweest was vanwege zijn castratie.
Och wat was hij ineens een SUPER hond! Echt een wereld van verschil met hoe hij van te voren was!
Hij viel totaal geen teefjes meer lastig vallen. Alleen spelen, rennen en af en toe voor een knuffel komen.
Ik was mega trots op hem!
Van af a.s week gaat deze knapperd nu 3 keer per week mee.
Nieuwkomer Choco doet het heel goed tijdens de wandelingen alleen vindt zij het echt niet prettig als ik haar kom halen en gaat zij zich zelfs verstoppen.
Het ziet er niet echt uit.
Het komt wel vaker voor. Doedel, Sinon, Klaas, doen het ook nog steeds…
Maar gelukkig hebben de rest van de honden geen last als ik kom en rennen super blij naar de bus en springen er zelf in.
Hier op foto Mila met Nona. 2 vriendinnetjes;-) zoooooo schattig!
Choco tijdens de wandeling zelf …
Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen: