30 november

NOVEMBER Ondanks dat de maand november door veel grauw en regenachtige dagen niet de meest fotogenieke maand was geweest het ik toch gelukkig heel veeeeeeeeeel foto kunnen maken. En volgens deze foto’s lijkt het er zelfs ook nog op dat het een prachtige maand was geweest…
Maar dat was ook zo… Wat hadden we veel prachtige wandelingen meegemaakt.
Een beetje geholpen met de hondjes van Scooby doe omdat Suuz er even tussen uit moest… Het waren allemaal super lieve honden …
Ook een verdrietige gebeurtenis met ze meegemaakt. Bonie, 13 jaar oude labrador teefje van de groep Scooby doe had tijdens deze dagen dat zij met ons mee was haar reis meegemaakt naar de honden hemel. Bonnie lijkt zo veel op onze Abi die ook al niet op haar best is dus dat raakte mij echt … Lieve lieve Bonnie… Zij had wel een prachtig leventje…( deze foto had ik van haar gemaakt een paar dagen voor haar vertrek…)
Eenkeerje was ook Anna en zelf mijn eigen mama er weer bij!
Nou dat vonden honden ook super leuk!
En waar Anna is daar is eten en waar eten is daar is Joost de snoepkont ;-)
En het is mij eindelijk gelukt om foto’s te maken van de prachtig vogel(s) die zo vaak boven mijn weiland vliegen… Ik ben altijd toe laat of heb ik de kamera niet er bij of is niet mooie weer…MAAR nu hebbes! Blij als klein kind met de kiekjes…
Het zijn flinke vogels…ik denk dat als ze echt honger zal hebben zal ze met de gemakt Mila aankunnen.
En nog "paar" dan ;-)

Geen opmerkingen: