10.10.

WEEK VAN ALLE RIEMEN LOSDeze week zijn we begonnen aan een week met één ploeg.
Maandag was het nog even wennen. Na de logeerpartij van afgelopen weken moest ik Flos na de wandeling in de stad afzetten en dan was het echt afscheid nemen van de aller laatste hond (buiten de Woensel Noord).
Het was wel even slikken.
Woensdag moest ik een dagje weg dus het was een vrije dag.
Donderdag blijf ik in 2 groepjes werken maar ook dan is het meer relax omdat alle hondjes heel dicht bij elkaar wonnen.
En vrijdag met een grote groep naar Geldrop. Honden vonden het echt heel leuk dat was duidelijk te zien omdat we daar met de vrijdag groep nooit komen en de honden vinden iets anders ook eens leuk om rond te snuffelen.
Ondanks dat ik heel de week mijn camera mee had genomen had ik niet veel foto’s gemaakt omdat het geen foto weer was. Ik had daarom mijn video camera weer uit de kast gehaald en zal vanaf volgende week weer aan de slag gaan met filmen.
Zaterdag was ik nog gevraagd van de baasjes van Aik die tegenwoordig een nieuw familie lid in huis hebben die binnenkort ook onze roedel gaat versterken, om Kane uit te laten.
Het was prachtige weer en we zijn met mijn zusje, mijn vriend en onze honden en Aik en Kane naar het bos gegaan en hebben een leuke wandeling gemaakt.
Zondag is mijn zusje die 15 weken bij ons was geweest weer vertrokken richting huis...
Ik zal haar heel erg missen…maar ook mijn honden die zo dol op haar zijn en ook de honden van de groep. Zij is er toch elke dag bij geweest....en is ook altijd weer een goede hulp!
Zij zal wederom in januari komen maar tot die tijd moeten wij het zonder haar redden…

Geen opmerkingen: