3.10.

AFSCHEID WEEK
Het was de laatste week dat ‘ Alle Riemen Los’ 2 wandelingen op een dag deed.
Vanwege privé omstandigheden had ik de beslissing genomen om mij te richten op het uitlaten van honden in Woensel Noord in één groep.
Alle hondjes zijn goed achter gelaten in de handen van mijn collega Heidi en Willem en Freak bij Ricky of de mensen hadden een of andere oplossing gevonden…
Het was geen makkelijke beslissing afscheid te nemen van al deze lieve honden! Maar het is eenmaal niet anders en het is de beste beslissing geweest voor alle partijen.
Deze week was dus ook veel geregel om alles goed en netjes achter te laten.
Afgelopen zondag waren al een paar baasjes met hun honden gekomen om een gezamenlijke afscheid-kennismaking wandeling te maken. Dat was een zeer geslaagde en heel gezellige wandeling!
Deze week waren ook regelmatig mensen, kennissen die mee wandelde…altijd leuk! Voor honden die meteen extra aandacht kregen maar ook voor mij om even bij te kletsen …
Heelaas zijn deze week ook 2 vervelende ongelukjes gebeurd.
Donderdag middag op het einde van de wandeling had de lieve grizzly beer Sun zich verstapt tijdens het rennen en zo bracht ik een manke hond terug naar huis…maar gelukkig maar loopt Sun in middels weer goed…
Dus, vanaf aanstaande week zal ‘ Alle Riemen Los’ alle aandacht en tijd van de wereld (dag dan ;-) hebben over voor de hondjes die met me meegaan in één groep.
In de afgelopen weken hebben we ook paar nieuwe klantjes aangenomen die juist in mijn buurt (Woensel Noord) wonen en die in deze ene groep passen. Ik zal die snel op de weblog gaan voorstellen omdat ook hun schatten van hondjes zijn en zeker een bewondering waard zijn;-)
En ja! In wekend was nog lekker Flosie-boy bij ons logeren! Wat een lieve hond! Ik mis hem nu al...

Geen opmerkingen: