18.9.

DE WEEK VAN ALLE RIEMEN LOS
Het was weer genieten…
We hebben niets te klagen wat het weer betreft dit jaar.
Een warm voorjaar, een lekkere zomer zonder extreme hitte, en nu het blijkt ook een heerlijke nazomer…
Floder is al helemaal gewend in de groep!
Fee word achtervolgt door bijna iedereen ;-)
Djuna was weer eens mee. Zij deed niet echt spelen met ander honden omdat zij een dwangetje heeft om constant te apporten met wat dan ook.
Vriendin Marion houdt ons elke woensdag gezelschap.
En natuurlijk is haar nieuw hond baby Baboo er ook altijd bij!
Blondie met haar vieze snoetje.
Djusi denkt: wat zal ik nu weer eens uitspoken?
Flin wordt ook al oud en grijs. Ik herinner me haar nog als klein puppy…
Schoonheid Bella is buiten adem. Zij geniet heel erg van de wandelingen maar bij het ophalen wil zij echt niet haar vrouwtje achterlaten en het is altijd een drama om haar in de bus te krijgen.
Baboo neemt een time out.
Bacio met Sinon (die ook een drama maakt als ik hem kom halen;-)
Bacio is heel populier om tikkertje met hem te spelen.
En ook Snow was weer mee…maar ook Snow wordt nu echt oud. Heel aandoenlijk om zo’n bejaarde honden te zien…
En over bejaarden honden gesproken: duo Body met Figo…ook zo’n lieve oude dames!
En deze 2 zijn vrienden door dun en dik! Mijn Nesi kent Mido echt al toen ze nog heel jonge hondjes waren. Nu alle 2 zwaar bejaard maar zo dol op elkaar en altijd klaar voor een spel!
Rekel met Figo!? Had ik iets gemist? ;-) Een nieuwe romans in de roedel?
En dan nog eentje van Body…
En de nieuw in de roedel: Brenda!

Geen opmerkingen: