25.9.

DE WEEK VAN ALLE RIEMEN LOS
Deze week is wederom mijn zusje erbij!
Het is al weer een jaar geleden dat zij voor laatst met Alle riemen los was!
Het lijkt dat sommige honden haar echt nog herkennen en kwamen met haar uitgebreid knuffelen.
Zoals hier te zien met Senne
En hier Aik…
Deze week hadden we ook weer een nieuweling in de roedel.
Luna is haar naam. Het is een schat van een hond! Ik ben helemaal verliefd op haar! Zij is een half jaar, herplaatshondje en zeer waarschijnlijk afkomstig uit Spanje. ( net als hier op foto Turbo)
Zij was in het begin heel bang maar in 10 minuten ging ze zo uit haar dak (voornamelijk met Woody) dat het mij zelfs niet gelukt is om een fatsoenlijke foto van het tafareel te maken. Zo snel waren ze met elkaar aan te spelen.
Wat wel is gelukt om ee foto te maken van mijn oude beestje Lady (al 14 jaar en nog zooooo fit!)
Hier is Lady met Breezer aan het uitkijken! Jaja! Breezer is bijna 2 jaar weer terug in de roedel! En wat was hij toch blij om weer mee te gaan! Nou zo gaat mijn ego weer 100% omhoog! Bedankt Breezer!
Gekkie Danger dolt met Diesel.
Danger is een echte knapzak!
Bacio was weer Fee aan het plagen ;-)
Bacio en Danger zijn nu de enige 2 bruine labrador’s in de roedel!
Helaas krijg ik deze week het slechte nieuws te horen dat Bruno (de derder bruine labrador) al zo ver is met zijn artrose dat hij niet meer mee kan met de wandelingen. Hopelijk kan hij nog heel lang wel genieten van rust naast zijn lieve baasjes. Bruno is ook zo’n schat van een hond! Ik zal hem echt gaan missen.
Aik
Unoxje
En oude madam: Kawan.
Tymo is zoooooooooooooo bevriendt met Brenda! Echte liefde!
Samen spelen
Samen op een stokje bijten
Samen graven
Samen alles goed in de gaten houden…
Ook Floortje moet er aan geloven …
En Aik ook…
Wie ook weer terug is van weggewest is SUN! Sun was een tijdje uit de running vanwege een blessure. Nu eenmaal terug loopt ze helaas weer mank. Echt zieling voor zo’n jonge hond en zo veel pech de hele tijd (wat gezondheid betreft)
Rekel rook een spoor!
Diesel: “had ik iets gemist?”
Mido heeft iets lekkers.
Noisi ruikt ook wat…
En dat was het voor deze week…klaar voor verteken richting : WEEKEND!

Geen opmerkingen: