1 april

Jaja! Het begint er weer op te lijken!! En dan bedoel ik dat het voor het gevoel weer voorjaar is. Heerlijk!
Ook de hondjes hebben het voorjaar in hun kop en er wordt dan ook weer flink gespeeld.
Vanwege al het goede weer van de afgelopen week had ik mijn camera weer vaker bij me en er zijn dus veel foto’s gemaakt.
Bij deze een selectie van enkele kiekjes.
White Unoxje die op de terug wandeling nooit echt wit is ;-)
Diesel in gesprek met knappe Kawan.
Kawan neemt de tijd voor te poseren. Dit oma-tje is nog steeds een echte schoonheid!
Ook Danger doet zijn best om goed voor de dag te komen…
Blondie bezig met een stok….
En Blondie met Tymo aan het graven…
Heel speciaal momentje: Doedel met Sinon even stil!!! Normaal zijn deze 2 non-stop met elkaar aan het stoeien!
Hetzelfde als Bacio met zijn geliefde vriendin Brenda….
Ook in het water…Bram en Cane zouden ook graag mee willen doen…
Aik met zijn broetje Cane…
En hier het andere golden (wit) retriever duo: Toto en Biago.
Ook zij blijven niet echt lang wit …
Hoe zou dat toch komen …?
Beetje spelen met Sarah…
Sarah is ook een echte prinses!
En hier het andere lieve stelletje!
Altijd samen aan het rennen en spelen!!! Floortje met Spiky.
En ook de laatste dag van de week was het flink gassen!!!
Diesel met Pasha, Suus en ook Brenda waren door het dolle heen met elkaar…
Tussen door rent het kleine dappere mini hondje Mila…
Beetje onderdanig doen kan geen kwaad voor zo’n jonkie …
En dan weer vrolijk door met haar teckel vriendin Nona.
En er waren weer 2 nieuwkomers!
Dax, de jongen labrador mixje van pas 6 maanden afkomstig van Spanje/Frankrijk.
Een schat van een hond! Beetje onzeker maar hij zal zich vast en zeker snel goed gaan voelen tussen de andere honden.
Hij was al snel tikkertje aan het spelen met Pascha.
En op deze foto heet Flodder Body welkom.
Body is reutje van maar 2 jaar maar hij doet het bijzonder rustig aan voor zijn leeftijd.
Het is een echte aristocraat.
Wel heel bijzonder was hij helemaal niet terug wilde naar huis en telkens naar de bus terugging toen ik hem terugbracht van de proefwadeling. Het goed teken dus dat hij het echt heel leuk vindt!
Op deze foto is te zien dat de business class van Alle Riemen Los altijd goed volgeboekt is ;-) en dat is maar goed ook! Ik ben dol op mijn passagiers!!!

Geen opmerkingen: