16 april

LADY
Hoe moet ik afscheid nemen van iemand die je 15 jaar van je leven naast je hebt gehad…
Lady je was mijn aller eerste eigen hondje…
Ik had je gekregen toen ik zelf nog een meisje was en nog op school zat…
Met jou ben ik volwassen geworden…
Met jou heb ik het ouderlijk huis verlaten…
Met jou heb ik liefde van mijn leven ontmoet, die later jou grote liefde werd…
Met jou heb ik veel verhuizingen meegemaakt…
Met jou ben ik op konijnen "jacht" gegaan…
Achter jou heb ik in de konijnenholletjes gekropen…
Met jou mocht ik voor je puppy’s zorgen…
Door jou heb ik van mijn liefde voor honden mijn werk gemaakt…
Met jou gaven we nog ander 4 honden een huis…
Met jou werd ik zelf mama…
Ik zag je oud worden…
Tot de laatste dag…
Je was zo lekker eigenwijs…
Altijd zelf doen waar je zin in had…
Wat lijken we toch veel op elkaar…
Wat zullen we je missen, meisje van ons…
Een hondje uit duizenden…
Houden van is ook loslaten…
We houden ontzettend veel van je…
En nu laten we je los…
Het gaat je goed daar in de honden hemel…
En wie weet komen we elkaar nog eens tegen…
Ik hoop het zo…

Geen opmerkingen: