3 mei

Mazzel
De volgende teckelt is vertrokken naar de teckel hemel. Mazzel liet ik niet uit. Hij was huisgenoot van teckel Borre die elke dinsdag en donderdag met ons mee gaat. Mazzel was al veel te oud voor een echte wandeling. Altijd als ik Borre kwam halen lag hij heel hard te slapen in een mand samen met Ziggy (de bruine labrador teefje, ook huisgenoot van Borre).
Borre springt en blaft altijd van blijdschap als ik hem kom halen in zijn bench maar deze 2 oudjes lagen zo hard te slapen dat ze zelf van dit geluid niet wakker werden. Maar vaak kwamen ze toch snel kijken voordat ik de deur op slot deed. Zij wisten dat een wandeling er niet meer in zat maar zeker wel een lekker koekje! Zo ontroerend om zo’n oudjes te zien… Wat voor me heel speciaal was is het feit dat Mazzel door zijn baasje geadopteerd was uit Spanje en nog ook eens van de organisatie waarvoor ik werkte… Prachtig te zien hoe zo’n asiel hondje van een warme en liefdevolle thuis mocht genieten op zijn oude dag… Lieve Mazzel, ik ben zo blij jou gekend te mogen hebben. Je baasjes die zo veel van jou houden zullen je heel erg missen maar ik weet bijna zeker dat onze teckel Lady die 3 weken geleden naar de teckel hemel is gegaan op je zal wachten bij de poort. Geniet maar daar boven samen! We denken elke dag aan jullie!

1 opmerking:

Danielle zei

Mooi geschreven Adela, ik pink hier weer heel wat traantjes weg. Ik mis hem heel erg, maar weet dat hij het bij ons goed heeft gehad. Zo'n lief hondje, dankbaar dat ik hem heb mogen kennen..