30. april

Eind april
Het lekker warme weer wil toch niet doorzetten. Maar dat geeft niks. Ook dan genieten we elke dag van onze wandelingen.
Ook zijn er van die dagen…pfff… Dit verhaaltje zal meer als een klaag verhaal overkomen maar ook dan wil ik zeggen dat ik dit werk nog altijd het aller leukste vind! Het is namenlijk zo dat ik tegenwoordig af en toe wat rare dingen mee maak. Ik had helaas weer een boete moeten incasseren voor loslopende honden :-( Toen we heerlijk hadden genoten van de wandeling waar ik al 10 jaar regelmatig loop kwam meneer agent om ons te vertellen dat het niet mag wat ik echt belachelijk vind omdat daar echt geen mens of dier last van ons heeft!! Hij pakte meteen zijn boekje erbij en schreef een bon uit! Grrrrr….
We zijn echt nergens meer welkom! Heel frustrerend!
Een ander verhaal wat ik had meegemaakt is dat ik gebeld was door een boze mevrouw die helemaal woedend was omdat een hond in het gezicht van haar kind had gelikt die vervolgens in een shok raakte. Zij kreeg de penning van de hond te pakken. De penning met mijn telefoonnummer erop die AL mijn klantjes dragen. Ik probeerde haar uit te leggen dat ik geen hond kwijt ben maar er was geen gesprek met haar mogelijk. Ik kwam er toch achter om welk klantje van me het ging. Het baasje gebeld en vertelt dat hun hond daar en daar te vinden was. Zij had meteen met de mevrouw contact opgenomen om haar alles uit te leggen. Voordat je het weet gaat zo’n verhaal zijn eigen leven leiden en krijg ik een slechte naam. Ach ja…eind goed al goed… De vrouw zou eens moeten weten waardoor onze dochter allemaal is afgelikt hihi.
Gelukkig maar hebben we ook een meevalletje gehad…net als deze mega grote bak van koekjes van een lief baasje!
En ook de glimlach van Bram
Of de blik van Suus
Of van Spiky…maakt het alles goed!!!
En ook deze week hadden we een nieuw lid in de groep: Chester.
Chester is een labrador van 8 jaar. Hij doet me denken een de hond van de film Marly and Me.
Hij is zooooooooooooo lief! Helaas heeft ook Chester (net als de meeste intacte reuen) behoorlijk last van zijn hormonen. Baasjes hadden dus besloten Chester te laten helpen en hopelijk zal hij niet meer zo casanova streken uithalen als hij met ons mee zal gaan.
Op Koninginne dag waren we een dagje vrij maar ook dan zat er een lekkere wandeling er wel in!
We waren bij onze vriendin Miranda. Zij is begonnen met een honden oppas en wie kwamen we daar tegen?
Bothy! Hij was daar helemaal happy! Ook Aik en Cane waren die dag maar die hadden we net gemist omdat ze al opgehaald waren.
Nou na zo’n wandeling is het altijd bij ons in de avond wel heeeeeeeel rustig! LOVE :-)

Geen opmerkingen: