8.5.09

MEI VAKANTIE WEKEN
De mei vakantie zitten weer er op…
Vanaf volden week gaan we weer tegen aan…
Ik hope dat hondjes net zo naar uitkijken als ik zelf ;-)
Deze week was weer lekker relax maar het gebuurt ook van alles en wat…ook met hope wolken boven onze hoofd letterlijk en figuurlijk…
Woensdag wandeling was XXL(ang). 3 en half uur pressies te zijn. En door het regen heen ook nog.
Wat het reden van was, zal ik volden week bij een special post gaan vertelen…
Maar een ding is zeker: hondjes had het super leuk gevonden en zeker van de laste gedeelte van de wandeling, toen we andere 4 uitlaat kolengas tegen kwamen met hun groepen. Dan was het een mega honden boel…(geen fotokamer er bij van wegen het regen, maar had wel gefilmd, het filmpje komt er aan ook in de volden post)
We hadden zo zo deze week paar gezamenlijk wandeling gemakt.
Paar keer in de bos gelopen met Heidi en haar groep.
Op deze foto is Simba. Dat is Heidi’s eigen hond. Super lief en ook heel oud…ik kan niets aan te doen, maar ik val zo op oude honden…
Alle honden laten geen kans schieten om een duikje maken in de modder bad. Ook Choca en Roco grijpen hun kans. Choca en Roco kwamen deze week Suzanne van Scoby-doo tegen. Zij liet hun eerst uit. Och, wat waren hun toch blij om haar te zien! Weer bewijs, dat honden vergeten nooit…
Vrijdag met Ricky en haar club gelopen…
Bij Ricky doen nu teckel Pipi logeren...en ik ben de trotse ¨fokker¨van !!! hihi. Ook Pipi vergeet nooit..ook komen we elkaar maar een keer per jaar tegen, ben ik zeker dat zij mij nog herkennen… Wat een blijdschap is het dan, met hope lijkjes er bij!!!
Pipi is namelijk de dochtertje van mij eigen teckel Lady, het is al 6 jaar geleden...
En nichtje van mij eigen teckel Lotje. Lotje’s broertje Joepie, was namelijk de vader van Pipi.
En zo zien jullie het…het is een teckel familie…en ook mopper ik dagelijks over mij teckels, het zijn toch super leuke en heel grappige hondjes en mens bevel zich nooit mee ;-)
In de groep van Ricky loopt ook Samie mee…Samie is hond, die om de hoek wond bij ons. Als ik met Ricky loop, met alle honden en ook mij eigen honden er bij, is nooit iets in de hand..Sammie is heel relax en bemoeid zich totaal met niks. Heel lieve hond…Heelast gaat het helemaal anders, als ik Sammie tegen komt bij ons in de buurt met zijn vrouwtje. Dan is Sammi altijd op heel korte lijn en mag geen contact met ons hebben en dan loopt het waak in een mega blaf paartijd. Zooo zonder...
Maar ook mij eigen Nesi is anders, als zij met mij in eentje loop, of als zij met ons gaat in de groep. In groep is niks in de hand. Dan zit zij zelf waak achter in de bus met alle andere honden en maak niet uit hoe viel honden we in de bos tegen komen. Alles gaat super goed. Maar in de buurt, in haar eentje, kan zij ook zoooo kattig doen tegen andere honden, die we tegen komen. Ook zo zonder. Ook gebuurt nooit iets, het zien gewond niet uit en het is alles behalve goede reclame ;-( Gekke hond is de Nes van ons…
Bij deze ren/stok partijen is ook waak heel viel kabaal gemakt…maar ook dat regel honden tussen zich zelf altijd goed. Ches is echt stok freak. Flos, die rent zo maar achter aan…
Maar ook Ringo is helemaal dol op…
En dan moet Ches soms gewond even opgewen en door de leven verder gaan zonder de stok …
Ach ja, dat zijn van die honden problemen …stok of geen stok, blaffen of niet blaffen…Was maar onze mensen leven zo simpel gewest ;-)

Geen opmerkingen: