26.5.09

VAMY
Deze keer woud ik voorstelen de nieuw kommelig Vamy.
Vamy is een teefje van rond 7 mande, mix podenko/galgo ( Spaanse jacht hond).
Vamy is heel special. We lipten tegen de lijf op straat en het lijkt dat Vamy is pas 2 weken in NL en zij is geadopteerd door haar nieuw baasjes van uit Spanje. Van het asiel La Linea. Nou, hoe klein kan het wereld zijn!?!
La Linea ( Animal in Need) deed heel viel samenwerken met de organisatie wat ik voor in Spanje werkten.
Ik was meerdere keer in deze asiel gewest en zelf een van mij pleeg hondjes (Chanelleke) kwam van daar!
Vamy is echt schatje! In huis is zijn heel rustig, maar buiten heb zijn nog eens wat ¨opstart probleempjes¨. Maar dat is ook geen wonder. Nog niet zo lang gezeten in zeer armoedig asiel tussen ander 400 honden en in eens komt zijn in ¨normale¨ werd.
Ik vind het altijd zo ontroeren te zien zo hondje liggen lekker in eigen mandje, in eigen huis, bij super lieve mensen. Iets wat zij nooit zelf had mogen te gedromd…
Slik…
En haar te zien in de bos!
Vamy had zeer waarschijnlijk oit rare ervaring gehad met ander hond(en) door wat zij best onzeker kan reageren tegen vreemden honden. Maar eens, als we verder in de bos zijn en dan zeker bij de water, gaat alle haar remmen los en doen zij voel op genieten van haar prachtige nieuwe honden leven!
Ik hope dat Vamy super mooie leventje gaan tegen moet bij haar nieuw baasjes en dat ook hun van haar mogen nog heel viel jaren genieten!
Ik had deze dia-projectie samengesteld van aantal van mij archief foto’s gemakt in La Linea
Will u meer informatie over deze organisatie kijk dan op.
http://www.animalinneed.com/

Geen opmerkingen: