24.5.09

KORTE WEEK
Mandag had we lekker door de bos allen met onze groepje gelopen…
Djuna gaat tegenwoordig helemaal los in de bos en gaat eindelijk met ander honden spelen. Leuk haar zo te zien.
Flos de watje
Lieve Gaidi met turbo hondje Turby
Zwem pret
Stok!!!
Dinsdag door de heiden gelopen, allen…
Ook is het altijd heel gezellig tegen onze ander kolengas tegen komen is het weer eens fijn rustig lopen…
Ontstopping in de hei :-)
In de heiden zijn honden heel snel moe, het is daar viel warmen als in de bos, het losse zand doen het best zwaar in te rennen en het is daar ook geen water. Naa een zwarte ven naar. Die woud ik afwijken maar heelast honden wisten beter en had massaal naar toe gerent en een duikje in gedaan. Helemaal zwart kwamen hun blij weer terug! Och och och…en dan nog lekker rollen in de zand…kort om : hun zagen echt niet uit...het was dus flink afdrogen voor mij.
Special Diesel ( labrador) en Diesel ( bulterriër) hadden echt zooitje van gemakt.
Maar ook Ronja deed met viel plezier mee.
Pepper die gaat liever door de heiden crossen. Zij is altijd op zoek naar konijntjes. Gelukkig maar komt zij regelmatig verschijnen met zo blije glim lach! Het is echte podenko met hard en nieren.
Donderdag en vrijdag waren eigenlik vrije dagen voor mij gepland maar omdat aantal hondjes toch wil gebruik maken Alle Riemen Los had we toch maar weer richting de bos gegaan.
3 honden waren ook me, die in groep van ¨Gaat ie mee¨ horen maar tijden het vakantie val ik dan even in voor die ene in mest nood.
Zigy is bekend met haar ontsnapt avonturen, maar ik had haar toch het vertrouw gegeven en lieve Zigy had mij niet in steek gelaten. Zij kwam netje terug naar even van het vrijheid te genieten.
Klein Gizmo deed lekker in water ravotten.
Net als oudje Tim.
Lotje die had weer totaal geen zin in lopen. Zij was nog heel moe van de dag voor te voor. Die arme teckel. Zij moet ook zo hard werken.
Vrijdag had we ook een nieuw hondje er bij. Kleine Vamy. Vamy zal ik nog in een ander blog/post uitgebreid voorstelen.
In beging vond het Vamy alles wat eng
Maar later gin haar remmen lekker los en dat zal vast en zeker in toekomt nog viel meer worden! Vamy is echte schatje!

Geen opmerkingen: