12.7.09

WEER NAT
Ter compensatie van het warme weer was het deze week weer ouderwets regen. Ook al viel het maandag nog best mee…
Marly en Quincy, de jonge baasjes van Flos waren weer in hun element. Flos is dan in heaven. Lekker met de honden op pad en nog eigen mensen er bij!
Ook de andere honden profiteren van alle extra aandacht.
Woensdag waren Marly en Quincy ook mee maar deze wandeling liep letterlijk en figuurlijk in de soep. Het regende zo hard dat alle honden zelf terugrende naar de bus!
Deze dag was dus een fotoloze dag voor me:-(, maar dat haal ik in de droge dagen makkelijk weer in...
Donderdag was heerlijk rustig in de bos, juist door het natte weer en daroom zijn we langer geblijven. Zo lang zelf, dat collegaatje Heidi was al bezorg, omdat zij dacht, dat het iets is gebuurt. Maar nee. Het was gewond lekker …
Tegenwoordig draai ik af en toe een beetje door met mijn onafscheidelijke vriend “camera” ;-) maar de honden hebben er totaal geen last van en de meeste baasjes vinden het leuk om hun honden terug te zien, dus volgens mij doet het niemand kwaad en zo kan ik onbezorgd gewoon mijn gang gaan tijdens de wandelingen waar de honden lekker van genieten…

Geen opmerkingen: