23.8.09

HITTE
Pfff…de hitte hebben we overleefd, met op donderdag het hoogtepunt (en laten we hopen de laatste) van deze zomer, dus toch maar weer een up-to-date van de wandelingen van deze week. Lieve Vamy is voor de laatste keer mee gelopen en is nu voor een weekje naar een pension.
We zullen haar geblaf missen maar op de andere kant zal het nu wel een stuk rustiger worden;-)
Er werd weer een hoop gezwommen deze week…
Choca laat geen minuut Roco met rust…
En ook Breezer kan niet zonder zijn Maya…
Heidi zorgt voor de entertainment…
En tijdens een avond wandeling bij Ekkersvijver was mijn zus die de hondjes bezig hield. Zij ging zelfs zelf mee zwemen! De honden vonden het heel raar en konden hun ogen niet geloven...wat een grappig gezicht…
Arme Breezer had behoorlijk last van zijn hormonen. Weer niet weg te slaan van Maya...en wie in de buurt kwam werd bedreigd door heel gevaarlijke grommen of erger door een hap...! Niet zo slim van Breezer, met zijn lijf van 5 kg! Hij had wel een super mooi kapsel overgehouden van zijn zomer vakantie maar ook dat was niet genoeg voor Maya om de liefde van Breezer te waarderen…
Deze kater hoort bij Djuna. Altijd als ik Djuna kom halen wil hij graag mee! Hij loopt langs, onder en naast de bus … van mij mag hij gerust even rond de bos met ons alleen mijn eigen teckels denken daar echt totaal anders over…
Djuna lijkt op deze foto levensgevaarlijk…maar dat is maar haar expressie tijdens het vangen van stokken. Was is dat toch een lieve hond!
Woensdag, naardat ik mijn bus weer aan de praat kreeg (de accu was leeg) was ook de proef wandeling voor Luna. Een cocker damen die ik binnen kort op de blog zal voorstelen. Zij vond het super leuk en zij was goed vies geworden!
Wie ook goed vies kan worden is Diesel. Diesel heeft al een beetje de look van de varkentje maar ook qua gedrag lijkt zij er veel op.
Even rollen dan nog …
Turby doet haar naar…
Dan nog even tikkertje spelen met Ringo…
En dan Ringo nog met Hummer…
Deze knappe hond komen we bijna elke dag tegen in het bos. Zij geeft niets om andere honden …haar interesse ligt alleen maar bij haar balletje…
Lieve Mido geeft kusjes aan Lotje…wat een plaatje…
Nesi had het ook zwaar met de hitte….
En mijn lieve Lotje staat altijd klaar om even te poseren…
Zaterdag hadden we ook nog een wandeling gemaakt met Max de nieuwe inwoner van Turby en Ches.
Max gaat vanaf volden week elke dag mee dus ook hem zal ik nog uitgebreid voorstellen.
Nesi die crost ook met haar 10 jaar oude lijf nog vrolijk alle weilanden door …
En hier nog een korte movie impressie…

Geen opmerkingen: