26.8.09

MAX
Max kwam al een paar keer voorbij op deze blog in een aantal berichtjes van afgelopen weken.
Toen attendeerde ik iedereen op deze knapperd omdat hij destijds door Ricky werd opgevangen en op zoek was naar een nieuwe ‘mand’.
De oproep leverde niet op en ook tijdens een wandeling met een aantal van mijn klanten waar we Max tegenkwamen en ik benadrukte dat Max nog in de “aanbieding” was leverde geen resultaat op.
Tot die ene donderdag. Toen liepen de twee baasjes van Chess en Turby mee. We kwamen in het bos de groep van Ricky mee en ook Max was er bij.
Toen ik een opmerking van Ester hoorde hoe knap zij Max vond, zag ik toen meer als een grap dat hij nog een huis zocht…
Nog geen half uurtje later was besloten…Max mag verhuizen!
Wat een verassing. Dat is dus echte liefde op het eerste gezicht!
Max had echt met zijn neus in de boter gevallen.
Nog dezelfde avond had hij in eens een luxe hondenmand en halsband. En in huis met twee hondenvrienden en twee geweldige baasjes die van hem onvoorwaardelijk houden.
Max mag net als Chess en Turby elke dag met ons mee.
Nou en dat vind hij helemaal geweldig.
Hij is de allergrootste hond van de groep.
Hij heeft een heel lief karakter, is dol op stokken, rennen en spelen met andere honden.
Hij moet nog wel leren dat hij groter is als de andere honden omdat hij af en toen heel lomp uit de hoek kan komen.
Max is afkomstig van de ACE. De organisatie waar ik voorheen voor 3 jaar heb gewerkt in Spanje. Wilt u meer weten over het werk die deze organisatie verricht klik dan hier.
Bij deze nog super bedankt voor Ricky die Max een aantal weken liefdevol heeft opvangen tot hij die ene gouden mand bij Monique en Ester had gevonden.

Geen opmerkingen: