27.9.09

GOOISE GEVOEL
Ik kijk altijd naar de serie “Gooise vrouwen”
Elke vrijdag blijf hiervoor echt thuis…
Ook komen in deze serie soms honden voor en ook al zijn de laatste afleveringen iets of wat bitter voor mij blijft het mijn favoriete serie.
Deze week moest ik vaak denken aan een scene uit de aflevering van een paar weken geleden.
Linda de Mol (in de serie bekend als Cheryl) zat bij de beste Gooise psycholoog (in de serie dan) met haar grote probleem: “Ik ben TE gelukkig!” Ja, als men in het Gooi zelfs geen problemen hebben ga je er toch naar toe om erbij te horen …
God! Maar ik moet zelf echt uitkijken dat ook bij mij dit probleem zich niet voor zal gaan doen…ook ik ben bang dat het al gebeurd is!
Maar ja…wat moet ik doen…
Van elke dag, de hele dag met honden op pad…ja daar wordt men (tenminste ik dan) echt TE gelukkig van!
Naar zo’n werkdag nog even lekker in bad…met een honden magazine (mijn voorkuur: “Honden leven” of “Wraf”)
En dan ga ik in het weekend voor de ontspanning naar een bijeekomst bij Utrecht van de honden rescue organisatie waar ik in Spanje voor had gewerkt…dus weer de hele zaterdag tussen nog veel meer honden…
En ik moet jullie vertelen: het voelt GOED!!!
En de conclusie: Ik ben te gelukkig!

Omdat ik deze week al zoveel foto’s zelf gepubliceerd had bij het voorstelen van alle nieuw hondjes zal ik nu maar een slide impressie van deze week en een filmpje plaatsen. Hopelijk worden jullie er zelf ook wat gelukkiger van. Een ding is wel zeker: wie echt gelukkig zijn, zijn jullie honden en tijdens onze wandeling gaan echt alle r(i)emen los!

Geen opmerkingen: