14.12.09

DECEMBER
December is een feest maand maar lang niet een relaxte maand…
Druk, druk, druk…Sint, Kerst, Oud & Nieuw met al het vuurwerk die zo vaak angst veroorzaakt bij vele honden…
Ondertussen een tiental honden uitlaten, gestopt door politie voor een controle i.v.m. autopapieren…met een grote belangstelling voor alle honden in de auto, die in elk geval als een zeer goed alarmsysteem beoordeeld werden...pfff ;-)
Vervolg komen we in het bos nog mensen tegen met de vraag of ik zoveel honden nog uit elkaar kan houden. Nou daar sta ik niet zo bij stil omdat mijn grootste zorg natuurlijk is om al die honden juist bij elkaar te houden…he,he… flaw;-)
Kortom…ik ben een beetje aan vakantie toe ;-) Dan ga ik alle hondjes 2 weken lang missen en kijk ik alweer uit naar alle wandelingen met al die lieverds in 2010!

Filmpje vrijdag ochtend klik hier
Filmpje vrijdag middag klik
hier

Geen opmerkingen: