5.12.09

WEEK VAN ALLE RIEMEN LOS
Weer een rustige week zit erop, behalve de woensdag.
En al weer lekker genoten van de hondjes. Regelmatig in het bos mijn collega’s tegen gekomen.
En dan is het echt feest.
We hadden wel Tymo en Maya gemist die ziek waren en Otys die weer loops is….
Maar voor de rest waren alle honden in volle parade er klaar voor!
De puppy’s Aik en Bacio doen het ook zo goed in de groep. Aik is nog een beetje voorzichtig en Bacia haalt lekker kattenkwaad uit. Hij doet zich stoer voor maar als hij de kans krijgt is hij sabelt op de tepel van Elfje! Elfje had in het verleden heel veel nestjes gehad en grote tepels overgehouden en Bacio is ervan overtuigd dat daar nog iets valt te halen.
Nou en dan de woensdag!
Lhea had weer haar neus achteraan gegaan!:-(
Dat doet zij wel waker. En het is logisch. XXXL teckel met een XXXL(ong) neus. Lhea komt zich dan wel regelmatig aanmelden tijdens de wandeling maar woensdag had ik haar dus niet eens gezien! Het uur was al om en geen Lhea te bekennen. Omdat ik echt al weg moest van het bos om de eerste groep naar huis te brengen en de tweede groep weer op halen had ik mijn lieve vriend ingeschakeld om naar het bos te komen en op Lhea te wachten. Nog geen half uurtje later kreeg ik gelukkig te horen dat Lhea weer terug gekomen was. Daar had ik ook niet aan getwijfeld. Ik was zeker dat zij terug komt. Zij is super slim alleen het duurt zo lang. Zij zal in de toekomst een horloge om haar pootje moeten vastmaken zodat ze precies weet hoe laat het is! (foto van de woensdag ochtend groep. Gek genoeg geen Lhae er op ;-)
Max, de lompste lobus van de groep en Choca die weer achter alles aan wil rennen ;-(
Ik was dan ook tijdens het rijden zo in gedachten dat ik gewoon op de “automatische piloot” reed. Toen kreeg ik weer een telefoontje van het vrouwtje van Socia die helemaal in paniek was. Ik begreep eerst niet zo goed waarom. Socia zat gewoon bij me in de bus en er was toch niks in de hand. Maar toen besefte ik me dat het woensdag was! En Socia gaat met ons elke dag behalve woensdag! Dus haar vrouwtje was helemaal in paniek omdat zij thuis kwam en Socia weg was, zij was ervan overtuigt dat Socia ontvoerd, vermoord of in tuin in de vijver was verdronken…nou ..dus...de woensdag was echt een blunder dag!
Nou gelukkig maar was de rest van de week mijn concentratie weer in orde en alles verliep vlekkeloos.
Ik had niet alle dagen foto’s gemaakt gezien het slechte weer maar bij deze nog een aantal kiekjes van momenten waarop het weer het wel toe liet.
De labrador kloon Abi en Sammie. Met extra toegevoegde gene HONGER!
Blondie is echt super lief en makkelijke en speelt graag met iedereen mee.
En Sientje is net zo…een lieve beer.
Vrijdagochtend lekker langs de Dommel gelopen.
We waren door een aantal paarden gespot.
Senna en Body weer in volle vaart.
Body doet het tegenwoordig super goed. Haar vrouwtje is helemaal idyllisch over de fysiotherapeut die Body zo had geholpen. (klik hier)
Balto even goed snuffelen!
En ook Zen was deze week weer eens mee geweest. Hij deed het super goed! Hij was lang niet mee geweest en ondertussen is ook hij gecastreerd en het doet hem zeer goed! Hij is nog steeds lekker gek als de deur en speels maar dan net iets anders als toen hij nog “heel” was ;-)

Geen opmerkingen: