17.1.

DE WEEK VAN ALLE RIEMEN LOS
Dat was het dan…blijkbaar is het voor bij met de sneeuw.
Heel fijn voor het rijden met de bus maar natuurlijk ook jammer als de decor in het bos.
En vanaf nu zullen de honden natuurlijk ook niet meer schoon naar huis worden gebracht…
Elk voordeel heeft zijn nadeel…
Ook deze week werd er weervol op gerend, gesnuffeld en gespeeld!

Alles ging super goed alleen donderdag startte ineens mijn bus niet meer en gingen ervan uit dat het de accu was.
Maar door de loop van de dag is het nog 2 keer gebeurd. Toen ik met de middag groep in het bos aan het wandelen was had Wim mijn bus naar de garage gebracht waar daar bleek dat de dynamo stuk was.
Geen leuk nieuws natuurlijk :-(. Ik moest ook nog alle honden terug naar huis brengen met deze bus dat de reis extra spanning gaf.
Vrijdag moest ik dus de bus met spoed naar de garage brengen en zo kwam ik zonder bus te zitten.
Gelukkig maar waren een aantal baasjes die zelf voor hun honden konden zorgen en de rest van de honden mocht ik vrijdag middag uitlaten met de geleende bus van mijn collega Heidi van “Ren je Rot”
En dat was ook best spannend. Andere bus, 1 groep samengesteld van 2 groepen dus een aantal honden kenden elkaar nog niet.
Maar het ging zooooooooooo goed! De honden waren echt super lief en heel rustig! En in het bos werd er volop gespeeld!

Nou mijn bus is nu ook klaar dankzij een super lieve monteur Patrick!
En zo kan ik maandag weer lekker met de honden de bossen in….
Hier ook nog een filmpje van de 1. week van januari.

Een dikke X en dank aan alle lieve mensen die altijd voor me klaar staan!

Geen opmerkingen: