9.4.

VRIJDAG
De korte week is zo voorbij gevlogen…
Behalve donderdag was het genieten van het lekkere weer…
De voordelen op donderdag was dat door het weer je bijna niemand tegen komt in de bossen…
Dat kon ik niet van de andere dagen zeggen.
Hoe mooier het weer is hoe drukker het in de bossen is en hoe moeilijker het word om mensen te omwijken….
Net als vrijdag middag….uit elke hoek kwam er iemand aan…
Niet dat ik mensenschuw ben…maar ik wil gewoon echt niemand ten last zijn met de groep van blije honden…
En zo was ook een loops teefje in de bos gesignaleerd en voor Nino was het bijna raak …
Maar ook van de rest van de roedel spetterde de hormonen ervanaf!
Onze Nesi is ook duidelijk helemaal verliefd op Nino.
Jelle die heel de wandeling juist aan het dollen was met Joep.
Jelle had later zelf besloten liever bij de water te blijven met zijn nieuw liefje van hem van de groep van ‘Gaat ie mee’ groep: Beertje.
Nadat ik alle honden in de bus had zitten moest ik nog terug om hem op te halen…

Geen opmerkingen: