20.4.

DINSDAG
In de ochtend hadden we weer onze collega’s in het bos tegen het lijf gelopen en een stuk samen opgelopen….
In de middag was het lekker rustig in het bos en het voelde net alsof we even alleen waren…
De honden hadden zo leuk samen met elkaar gespeeld…
Sammy speelde tikkertje met Joep.
En Joep was helemaal dol op Klaas! Hij likte hem heel onderdanig…Klaas vond het prachtig.
Beertje wilde maar een ding: “ Gooi maar die stok!“
Nou Luna, die vraagt niet en pakt die stok gewoon en klaar…
Kroemel die ook net zo hard rende en speelde met Joep, Blondie, Nino, Sammy en Socia…
…. moet even goed uitblazen…
Nino is heel verstandig en houdt alles en iederen goed in de gaten….Ja, iemand moet het doen, he….
Heelaas had deze wandeling een vreemd einde …
Toen we al bijna bij de bus waren kwamen we 2 vrouwen op paarden tegen.
De 2 vrouwen ken ik al lang…ze worden altijd hysterisch als hun maar een hond zien al van heel ver weg!!!
Zonder dat de honden zelfs naar hun opkijken …echt niet normaal.
Ik loop altijd voorbij en laat ik hun lekker gillen maar vandaag had ik het echt gehad …en had ik iets tegen hun terug gezegd wat men niet zo snel zal terug vinden in de Dikke van Dalen boek ;-Ik ben er ook niet echt trots op…maar ja…wat is te veel is te veel…zelfs voor mij!
Ik vind het echt heel erg …maar we wandelen in de ENIGE officiele honden bos voor Eindhoven en we doen er echt alles aan om niemand tot last te zijn en houden met iedereen constant rekening mee maar deze 2 dames doen altijd meteen zooooooooo gillen…maar niet alleen tegen mij maar ook tegen andere mensen met honden in deze bos. En bovendien juist ruiters mogen niet in het bos! Het staat op de borden aan de ingang van het bos…
Voor mij maakt het totaal niet uit omdat ik van paarden hou net als van honden maar deze 2 dames denken dat heel het bos alleen van hun is….pfff….
Het is toch ook zielig voor de paarden…als zo’n 2 gestreste kippen op hun zitten te gillen… laat staan voor de honden…ze kijken zelfs niet op als ze zo aan het gillen zijn…
Ach ja…hopelijk komen we ze hu heel lang niet tegen…

Geen opmerkingen: