13.4.

DOLLE PRET

BERTJE
Volgens mijn zijn vanaf nu al mijn oude klantjes van mijn oude HUILS weer terug!
Ook Bert is dus een oude bekende van me!
Bertje liep destijds met mijn “ Pluto”, hierna nog met de andere 2 eigenaren die Pluto hadden overgenomen en hierna met HC Brabant die door omstandigheden moest stoppen en later eventjes met Ankie van Sparky maar dat kon niet omdat dit te ver uit de route is ….en zo is Bertje tot mijn grote blijdschap weer bij me terecht is gekomen.
Nou Bert mag een paar jaartjes ouder zijn maar voor de rest is er totaal niks aan haar veranderd.
Om haar op de foto vast te leggen hoef ik geen telelens te hebben. Zij is altijd naast mij. Bert is helemaal gefixeerd op balletje en als die er niet zijn dan takken.
Zij zit totaal niet te wachten om met andere honden te spelen. En dat laat zij ook meteen duidelijk merken. “Niet storen! Ik moet op de stokken letten!”
Kortom, ik ben heel blij met deze comeback van deze beetje autistische border collie dametje.

Geen opmerkingen: