11.6.

DE WEEK VAN WILLIE
Uiteraard stond deze week voor mij persoonlijk in het teken van Willie (de opvang hond die binnenkort gaat verhuizen naar mijn ouders)!
En ja…ik ben VERLIEFD!
Had in echt niet op gerekend maar het is toch gebeurd…pfff…Willie is gewoon een harte dief!
Hij is gewoon zo lief en grappig…het leven is nooit meer hetzelfde met zulke bullie in het huis…
Willie past zich echt heel makkelijk aan in de groep. Hij vindt voornamelijk de drukke honden-jongens leuk. En het allerliefste Bacio…
Hij doet heel zacht en af en toe wild en als iemand tegen hem lelijk doet dan gaat hij heel hard terug blaffen en als hij zich niet meer raad weet gooit hij zijn gewicht in de strijd en gaat gewoon op deze wilde speel kamaraadje liggen…
Dus dat gaat super goed!
Willie heeft voor de rest 2 hoogte punten per de dag. De eerste is juist in de ochtend als hij meegaat met de Hondenuitlaatservice. Hij weet niet hoe snel hij in mijn busje moet klimmen…
Het tweede is het avond eten. Hij zit te knorren en eet…”Snel, snel!” Zijn bakje is altijd keurig netjes schoon gelikt.
Kortom…ik weet nu dat ik het heel moeilijk ga krijgen over 2 weken om afscheid van hem te nemen als hij met mijn ouders meegaat…
Voor de rest was alles goed gegaan deze week…

Socia is 5 jaar geworden, Google is verhuisd, Maya is loops geworden, Nino en Joep moesten we missen omdat zij op vakantie zijn, Klaas was deze week een beetje van slag van alle teefjes, mijn eigen teckel, Lotjes die even tijdelijk uit de run was geweest omdat zij rug pijn had is weer helemaal gezond en had met Nesi woensdag besloten een privé wandeling te gaan maken en pas in de middag terug te komen poot in poot…zo gelukig en voldaan (ja, zij weten donders goed dat het niet de bedoeling was maar ja…grrrr ;-) en ook onze teckel Lady (13 jaar) die een tijdje last had van haar teen is naar de operatie, waar haar teen was geamputeerd, weer helemaal terug...
Ondanks het benauwde weer hadden we genoten juist bij het water…

Geen opmerkingen: