6.6.

"IK ZOCHT BAAS"
De trouwe volgers van deze blog weten dat 3 weekenden geleden hadden mijn ouders hun hond Milos laten inslapen (blogpost in archief van 10.5.)…. En zo kwam het verdriet en leegte ongevraagd in hun huis…
Hun misten uiteraard Milos elke dag…En toch hebben ze nu al weer een plekje in hun hart om een nieuwe bulldogje een gouden mand te bieden…
Omdat er zo veel honden zijn in het asiel die een goed huis nodig hebben (en zelfs voor echte ras liefhebbers is er een zeer grote kans om te slagen) gingen we op zoek.
En wie zoekt die vindt!

Zo kwamen we Winston tegen (hier)…naar enkele mails en telefonische contact met de asiel medewerksters mochten we deze knappe jongen ophalen in het asiel in Leeuwarden…. Het is toch altijd afwachten hoe alles gaat als je zulke “asiel zoeker” naar huis brengt… maar tot mijn grote verbazing kwamen we erachter dat Winston (nu WILLIE!!!) echt een super leuke lieverd is!
Hij houdt van iedereen! En van wie hij niet houdt die laat hij gewoon links liggen…
Goed met honden, mensen, in de auto, kan lekker los, slaapt heerlijk heel de nacht, kan mooi spelen met een bal, vindt alles lekker, sloopt niets, zinnelijk, kan een paar commando’s….pas 2 jaartjes oud, gecastreerd…wat kan een mens nog meer wensen??Eind van deze maand komen mijn ouders naar ons toe en dan mag Willie met ze mee naar Tjechie en bij hun zit pas de echte ALLER LAATSTE!! mand te wachten…
Uiteraard is er geen bulldogje in de wereld die Milos zou kunnen vervangen..hij blijft voor altijd in onze hart! Maar Willie zal vast en zeker weer de vreugde en de lach weer terug brengen…dat doet hij nu al!Willie gaat bij mijn ouders een fantastisch leven tegemoet! En tot die tijd…mag ik van hem lekker genieten! Hij is zoooooooooooo lief en leuk….
Morgen zal hij voor het eerst deel nemen in de roedel van “Alle Riemen Los”
Vanaf nu is het: “FREE WILLIE!!!”

Geen opmerkingen: