12.6.

WILLEM EN FREEK
Deze knapen en elegant duo zal van tijd tot tijd onze roedel komen versterken!
Het zijn geen onbekenden van ons. We kwamen ze vroeger tijdens de wandelingen in het bos tegen maar de baasjes zijn nu verhuisd verder weg van het bos en daarom hebben ze nu soms mijn diensten nodig. Freek en Willem zijn Ierse setters. Willem is de oudste van het stel (8 jaar) hij is ook zelfverzekerder. Freek is de jongste (7 jaar ) hij is een beetje de pino van het stel met verschillende gezondheid gebreken. Hij is ook veel meer onzeker als Willem. Tijdens de proefwandeling was hij juist bij elk pad aan het twijfelen; zal ik toch maar liever mijn eigen weg gaan en daarom had ik hem uit voorzorg nog even aan de lijn gehouden maar ik heb er alle vertrouwen in en het zal vast en zeker goed komen met de lieve Freek.
In de bus gedroegen zij zich als echte gentlements en ook waren zij voor 100% goedgekeurd door het “welkom comité” van de roedel ‘Alle Riemen Los’!
Dus ziet u in het vervolg deze 2 rode elegante honden op de foto’s voorbij flitsen dan weet u het:: het zijn Freek en Willem!

Geen opmerkingen: