25.7.

DE WEEK VAN ALLE RIEMEN LOS
Deze week had ik alvast afscheid genomen van een aantal hondjes die vertrokken zijn met vakantie.
Sommige gaan pas a.s week en voor mij is het de laatste week voor mijn eigen vakantie...
Het zal dus een nog rustigere week gaan worden dan afgelopen week …
Nu is het pas echt een zomer gevoel…
Pas in het wekend als ik alle foto’s achteraf bekijk en ik alle die blije snuiten terug zie denk ik: God, het was toch weer een heerlijke week …
Mijn zusje doet tegenwoordig de hondjes goed entertainen….
De ontmoeting met ex-klantje Google in de bossen… altijd leuk!
Maya heeft een trouwe vent overgehouden aan Diesel…
Ook is Diesel de aller trouwste vent aan zijn eigen Rekel!
Lieve, slimme Nino blijft weer keurig netjes bij de roedel…altijd fijn ;-)
Nino is zo bevriend met Kromeltje! Zo fijn samen even rondjes trekken…
Kroemel is ook altijd zo lief als een nieuwkomeling in de roedel komt…dan laat zij zich van haar beste kant zien om de nieuwe hond op zijn gemak te stellen…
En die lieve kleine Tymo! Die houdt ook zo van rondjes rennen! Hij is zooooooooo snel!
En durft alles aan! De strijd over een stok met Bacio en Flos had hij uiteraard gewonnen!
En dan snel weg ermee!
Zen had voor het eerst Danger ontmoet! Er was meteen een klik tussen de 2 jongens. En ook Joep deed hard mee! (maar helaas niet op deze foto te zien)
En hier Doedel. Nooit blij als ik hem kom halen…hij houdt echt niet van de auto rijden ook al doet hij niet meer overgeven. Maar eenmaal in het bos: moet je zien zijn glimlach! En dan naar: spelen maar!
Pfff…ik heb echt het aller leukste werk ter wereld (denk dat ik me herhaal…maar toch moet ik het weer even kwijt;-)

Geen opmerkingen: