28.7.

RINGO GAAT VERHUIZEN
Deze week is niet alleen de aller laatste week voor de vakantie maar ook de aller laatste voor Ringo!
En ook al komt het vaker voor dat er hondjes komen en gaan en ik niet altijd een speciale ‘afscheids-ode’ voor ze op deze weblog maak voor Ringo moet ik het wel doen!
Het kan ook niet anders!
Ringo was namelijk de allereerste officiële klant van Alle Riemen Los.
Hij ging (behalve zijn blessure tijd) elke dag met ons mee…
We hadden samen een paar pieken en dalen…
Ringo begon ik uit te laten toen hij 7 maanden oud was…Hij was een heel lieve jonge hond maar had iets later wat last gekregen van zijn hormonen en had af en toe de intentie zich te bewijzen.
Maar dankzij de castratie is hij een super fijne volwassen hond geworden! Hij was zo makkelijk dat ik altijd totaal geen omkijken naar hem had.
Ringo was altijd blij, altijd aan het spelen, rennen en ‘shokken’ met de stokken door het bos…
Hij deed af en toe wel heel wild en door een gekke sprong had hij zich ook eens heel erg verstapt.
Het zag er lang niet goed uit maar na langere ziektebed was toch alles goed gekomen…
En vanaf die tijd was hij er weer bij…
Nu gaan dus Ringo verhuizen helemaal naar Limburg…
Pfff…het is toch een heel vreemd gevoel om dan van zo´n hond afscheid te nemen.
Ook al wist ik het al een langere tijd en ook doe ik mijn best om “professioneel” te blijven moet ik echt eerlijk zegen dat ik er best moeite mee heb…
Als ik dus terug kom van mijn vakantie zal ik Ringo nooit meer gaan ophalen…Hij zal nooit meer 2 meter hoog springen om me te zien…en we zullen nooit meer z.s.m in de lift stappen, naar beneden gaan en in de bus springen om met z´n allen naar het bos te gaan…
Lieve Ringo: ik wens jou maar ook je baasjes heel veel geluk! Hopelijk maak je snel heel veel nieuwe honden vrienden en je weet het; Als je ooit in Eindhoven moet zijn zeker naar het bos komen om jou oude honden vrienden te bezoeken!
We zullen jou missen lieve jongen…

Geen opmerkingen: