29.11.09

HONDEN WEER
“Hoor de wind waait door de bomen …Zal die goede Sint wel komen…”
Deze vraag stel ik mij gedurende de gehele week….Nou was ik de Sint geweest had ik het wel geweten.
Alle kado’s laten bezorgen door DHL en snel terug naar Spanje…
“Honden weer”…En dan vraag ik me weer af waar deze uitspraak vandaan komt? Zelf sommige honden wilden deze week niet mee lopen! Net als kleine Tymo, Lotje, Lady, Kromel…nou zij wisten niet hoe snel ze terug naar de bus moesten.
De maandag was het allerergste. Het water kwam met volle bakken uit de hemel. Het vrouwtje van Sammie was zo dapper om met ons te gaan wandelen maar wat zijn we ondanks alle regenkleren nat geworden! Niet leuk! Maar er zijn weer een aantal honden die het juist leuk vinden in al die modder. Flos en Roco of Mido laten geen regen plas voor bij lopen zonder even in te springen.
Vrijdag was Senna weer met ons mee. Senna had ik al eerder op de weblog voorgesteld met de mededeling dat zij het niet leuk vond om met ons mee te wandelen voor een onbekende reden.
Nou vrijdag hadden we de knoop doorgehakt! Ik volg een speciaal gebruiksaanwijzing voor Senna van haar baasjes …gewoon doorlopen en niet naar haar omkijken en inderdaad toen Senna weer wat twijfelend uit de bus kwam en heel hard naar ons toeliep liep ze heel de wandeling gezellig met ons mee en sterker nog zij vond het ook leuk! Nou dat ben ik echt super blij mee! Ook Puck was weer terug van weggeweest naar haar loopsheid was zij weer in volle parade met haar levens moto: “Alles is voor Bassie!”. En ook Boy de blonde labrador loopt weer lekker met ons mee. Met het oudje Body gaat het nu heel goed qua gezondheid en zij geniet zo van een lekkere wandeling met alle honden.
Nou lets hope dan voor een klein beetje droge aankomende week…

Geen opmerkingen: