21.10.09

SAM
Sam is een oude bekende van mij. En dat zowel letterlijk als figuurlijk.
Hij is een labrador, reutje van 12 en half jaar.
Sam was één van mijn aller eerste klantjes toen ik in 2001 met Hondenuitlaatservice Pluto was begonnen.
Toen samen met zijn trouwe vriendin Kayli. Kayli was een golden retriever met een hart van goud. Zij is 2 jaar geleden overleden toen zij 14 jaar oud was…
Nu is Sam nog steeds het zonnetje in huis.
Hij ging nog tot een paar maanden geleden met Pluto mee…
Maar nu zijn zijn baasjes weer af en toe weg van huis en Sam is dan alleen…
Maar heelaas zit er een echte boswandeling voor deze schat er niet meer in.
Hij heeft artrose en daarom loopt hij al niet meer goed…
Sam was super gelukkig mij te zien maar hij was gelijk heel teleurgesteld toen hij door had dat we niet met het honden busje gingen…
Hij liep dan rustig mee richting het park om even een ommetje te maken.
Lekker op zijn gemak snuffelen en van de knuffels en koekjes genieten en dan weer terug in de zachte mand.
Heel ontroerend te zien hoe mijn honden vriend oud is geworden…ik hoop hem nog vaak even door het park te mogen begeleiden en nog heel veel knuffels met deze lieve Sam te delen.

Geen opmerkingen: