20.11.09

EEN JAAR LATER

Ik weet nog heel goed toen ik in maart 2005, kort voor ons vertrek naar Spanje, bij de KvK zat om mijn toenmalige HULS Pluto over te laten zetten op naam van de nieuwe eigenaresse…
Ook al had ik destijds ontzettend veel zin in ons Spaanse avontuur onbewust wist ik dat ik in mijn leven geen leuker zou hebben als een hondenuitlaatservice.
Eenmaal in Spanje had ik heel snel mijn “ ding” gevonden bij de organizacie ACE. Het was zeer dankbaar werk maar tegelijkertijd ook heel zwaar vooral op emotioneel vlak. Dag in en uit geconfronteerd worden met het dierenleed van Andalusië… een ‘never ending story’…
En dan…april 2008 kwam de beslissing terug te keren naar Nederland...
Ik trok mijn stoute schoenen aan, in mijn geval om precies te zijn de regen laarzen, en in november startte ik opnieuw mijn nieuwe HULS “Alle Riemen Los”.
En dat is inmiddels één jaar geleden! Ik mocht alleen dromen over het feit dat ik een jaar later het zo druk zou hebben, me fulltime ermee bezig kon houden met zulke lieve honden!
“Als je iets kunt dromen, kun je het waarmaken.” (Wald Disney)

Ik wil jullie bij deze alles baasjes nog eens uitdrukkelijk bedanken voor hun vertrouwen in me in het afgelopen jaar…
http://fotos3.alleriemenlos.nl/#4

Geen opmerkingen: