22.11.09

DE WEEK VAN ALLE RIEMEN LOS
Woensdag was een heerlijke rustige dag.
Ik was wat vroeger klaar en in mijn gedachten al bezig met het indelen van mijn middag…
Toen ik Chess bij haar thuis wilde afzetten schrok ik mij behoorlijk omdat de bench waar zij in de bus zit helemaal onder het bloed zat.
Even snel checken. Chess had een flinke wond tussen haar pot en knie. Ik had het vermoeden dat het een snij wond moest zijn van het glas en ook de dierenarts had het bevestigd.
Het moest gebeuren tijden het inladen van de honden. Op het parkeerplaats licht vaak een hoop rotzooi en deze keer was daar zeker een kapot glas onder al die bladen.
Chess was heel dapper bij DA tijden het behandeling. Om haar niet hoofde onder narcose brengen had DA bestlopen tot ijzer nietjes. Chess moet nu 10 dagen rustig aan doen maar gelukkig maar dat het weer goed gaat met haar. Donderdag ging Wim weer eens met ons wandelen.
Het kwam goed uit omdat ook kleine Bacio erbij was en zo had Wim Bacio een stuk kunnen dragen.
Tymo, die tot nu de jongste in de groep was en ook de kleinste was heel blij dat hij eindelijk iemand had gevonden waar hij wel tegen op kan.
Op de terug weg wilde ik Lhea aanlijnen omdat ik weet dat zij liever veel langer in het bos wil blijven en snuffelen naar konijntjes maar het lukte me niet haar te pakken.
Altijd schoot zijn net weg voor ik haar kon pakken.
Ik had reeds alle honden in be bus maar Lhea was nergens te bekennen. Dan maar terug. Na 15 minuten vond ik haar in de bosjes. Weer met zulke gelukkige glimlach dat ik echt niet boos om haar kon zijn….ach ja…(maxi)teckel, he.
Toen ik in de middag Socia ophaalde was haar vrouwtje thuis. Socia is een van de grootse “doerakken” in de groep. Zij vindt het werklelijk fantastisch met de honden in het bos en ook in de bus meegaan vindt zij leuk. Maar die donderdag wilde zij ECHT niet mee! Ja, vrouwtje was thuis, he! Nou echt heel erg. Al zou ik niet al vele foto’s van een blije Socia in het bos had gemaakt zou haar vrouwtje vast en zeker denken dat ik de arme Socia mishandel! Wat een toneelspeelster is die Socia!
Vrijdag was een gezellige dag. In de ochtend liep het vrouwtje van Senna mee omdat Senna nog steeds niet zo veel zin had om mee te gaan. Maar vrijdag ging het echt een stuk beter!
We kwamen ook Maya met haar vrouwtje tegen in het bos. En in de middaggroep was ook nog het vrouwtje van Socia erbij…Dus het was, onlangs het ongeluk met Chess, weer een heel geslaagde werkweek geweest…

Helaas was mijn camera stuk en de foto’s zijn echt niet hoe die zouden moeten zijn.
Maar gelukkig maar was de Sint zo lief dat hij al dit weekend bij me was langs gekomen!!! En zo hoop ik weer aan slag te kunnen gaan en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel foto’s in de toekomst kan maken ;-)

Geen opmerkingen: