28.11.09

AIK
Aik is een pup om van te houden…
Hij is zacht (letterlijk en figuurlijk) en lief en alles…net als van een TV reclame.
Pas 5 maandjes oud maar nu al duidelijk dat het een hele goede hond gaat worden en dat zijn baasjes mega trots op hem mogen zijn.
Tijdens de eerste wandeling was het voor Aik een beetje afkijken. Hij was duidelijk heel erg onder de indruk van de “grote honden wereld”.
Maar tijdens de 2 wandeling was hij al veel meer ontspannen en ging volop spelen met zijn grote (kleine) vriend Bacio…
Als ik 2 zulke jonge pups zie kan ik al mijn ´zorgen´ totaal vergeten…met een woord: geweldig!

MAIBLE
Maible is een teefje van 9 maanden. Zij is een Ierse setter wit rood (heel zeldzame uitvoering van de Ierse setter).
Mailble grootse passie is rennen en nog eens rennen.
Tijdens de eerst wandeling was zij meteen heel erg bevriend met Lhea en Flos maar ook de rest van honden vond zij super leuk.
Zij is nu eenmaal een heel sociale jonge dame, dus dat is helemaal super!
De ritjes in de bus dat vond zij minder leuk dus daar moet zij nog even aan wennen maar voor de rest denk ik dat we heel veel plezier samen gaan beleven.

JOLIE
Jolie is een Schotse collie gladharige. Ook weer zo´n heel bijzonder ras.
Jolie is 8 jaar oud en woont al een tijdje bij haar vrouwtje. Maar zij komt van een fokker die haar niet wilde.
Nou Jolie heeft het super goed getroffen bij haar vrouwtje en leeft nu heel relax een lekker leven.
Alleen werkt het vrouwtje af en toe lange dagen maar dan mag Jolie met ons mee.
Jolie vindt de wandelingen door het bos heel leuk. Zij trekt een beetje haar eigen plan maar af en toe krijgt zij de gekke 5 minuten en gaat zij in de “5. versnelling” en zelfs met andere honden spelen.
Jolie doet alles voor een koekje en ik mag van haar regelmatig een likje krijgen en dat waardeer ik natuurlijk heel veel!

Geen opmerkingen: