1.11.09

DE LAASTE WEEK VAN OCTOBER
Door de herfstvakantie, het mooie weer en de prachtige kleurenpartij van de bomen was het druk in het bos deze week…
Maandag en dinsdag verliep zeer rustig…
Woensdag ochtend was het wel wat anders. Honden waren zeer druk. Geen idee hoe dat komt. Vriend Wim en Querine (de baasje van Flos ) waren mee wandelen en het lijkt net of de honden wilden laten zien wat ze allemaal kunnen.
Net als kinderen. Met het gevolg een beetje ruzie om niks…en nog kwalijker had ik mijn mobiel in het bos verloren. Door de zoektocht is heel de tijd planning in de soep gelopen…mobiel niet terug gevonden. In het bos waar nooit iemand komt waren ze net bezig de vijver schoon te maken met zware machines en die is net op het pad waar ik mijn mobiel verloren had overheen gereden. Mobiel is echt voor mij van levensbelang! Spontaan krijg ik helemaal het gevoel van de TV reclame “Pokkie foetsie alles foetsie”. Gelukkig had mijn allerliefste man een nieuwe mobiel voor me geregeld en zo was ik in de avond weer bereikbaar.
Donderdag nog een wandeling gemaakt met het vrouwtje van Tymo. Ook tijdens deze wandeling waren de honden redelijk druk. Tijdens de reis naar het bos zelf had Max heel de dekkan in de bus in 1000 stukjes kapot gebeten en het zag in de bus uit als op één of andere schuimparty.
Vrijdag kreeg ik een lege band tijdens het ophalen van de honden moest is ik weer de ANWB inschakelen. En zo zijn we door het tijd gebrek in het bos bij Ekkersvijver beland. Nou de honden vonden het daar ook helemaal super.
Tijdens de reparatie van de band gedroegen de honden zich ook super rustig. Het leek net of ze wisten dat ze het niet ‘om te lachen’ is en besloten om de rust in de bus te bewaren. Lief van ze!
En de week hadden we beëindigd door een logeerpartij van Flos en Storm. Hier op de foto allebei heel zielig door de tuindeur naar binnen te staren ;-)
De honden doen echt genieten in de herfst bossen. Lekker door de bladeren rennen en rollen.
Stokken zijn en blijven de meest favoriete gadget van het bos. Ook stimuleer ik zelf totaal niet deze passie om ruzie te voorkomen.
Door de wintertijd is de middag wandeling vaak al met een ondergaande zon wat prachtig lichtinval in het gekleurde bos oplevert. Geweldige decor om honden in te fotograferen…

Tot mijn grote verbazing kwam ik erachter dat ik al bijna een hele maand geef filmpjes van mijn camera had afgehaald en bewerkt.
Dit filmpje is dus gemaakt van de gehele maand oktober. Als het goed is komen alle V.I.D(ogs) van Alle riemen los in het filmpje voorbij…
Had ik iemand vergeten: mij excuses hiervoor!

Geen opmerkingen: