16.2.

CHOCA, ROCO, LHEA laste wandelingen
Ik stel op deze weblog alle nieuwe klantjes voor maar natuurlijk nemen we ook af en toe afscheid van honden in verband met verhuizing etc. Tot mijn grote tevredenheid is dat nooit door een gebrek aan vertrouwen. En zo krijgen we ook een beetje afwisseling in onze roedels en ontstaan nieuwe vriendschapen en romances…
Heelaas moet ik in dit berichtje bekend maken dat ook Choca, Roco en Lhea ons gaan verlaten naar precies een jaar meegegaan zijn met ons.
Dit trio zijn echt super lieve, speelse en sociale honden.
De reden waarom ik met pijn aan mijn hart tot deze beslissing heb moeten komen is de grote jacht passie van XXXL teckel Lhea maar ook de achter vervolging van Choca achter alles wat zij ziet bewegen in het bos.
We zullen hun echt heel erg missen! Geen andere honden waren zo blij mij te zien als ik hun kwam halen.
Choca, Roco en Lhea gaan met ons nog 2 keer mee op de donderdag.
Hun baasjes hebben nu gekozen om vanaf maart gebruik te maken van Hondenuitlaatservice “Sparky”, die het geluk heeft een eigen omheinde bos te beschikken en zo is het risico dat Lhea wegloopt achter konijntjes of Choca achter fietsers, mensen of auto’s aangaat nihil! Ze zullen het vast en zeker ook bij Ankie reuze naar hun zin hebben en veel nieuwe honden vrienden maken.
Toch is het voor mij heel mogelijk. Het is ook voor het eerst dat ik zulke beslissing heb moeten nemen.
Het gaat jullie goed!

Geen opmerkingen: