14.5.

DRIEDAAGSE
Deze week waren we maar 3 dagjes aan het wandelen.
Maandag meteen bij aankomst in het bos een “warme douche” gehad van een zeer “aardige” mevrouw. Die al bij het opstaan uit haar bed dacht: “Och wat rot! Ik ben niet de engine in deze wereld”.
Zij kwam aan mopperend aanlopen met haar paard met van alles en nog wat…en de honden die zaten zelfs nog in de bus….
Ach ja, ik begrijp haar ook wel. Mooi weer, zij hoeft niet te werken, gewoon met haar paard relax door het bos …wat een “rot leven”, he ;-)
We lieten onze wandeling er niet door verpesten en hadden heerlijk genoten op de prachtige bloemenweiland…
Ik denk vaak: “Hoe zal zo´n honden hemel er toch uitzien?”. En ik denk dat het zo´n beetje daar op moet lijken… Hopelijk als ik ooit naar de hemel moet (en mag ;-) dat ik ook in de honden hemel terecht kom in plaats van de mensen hemel ….
Ringo mag wederom even mee... Ringo had maanden geleden zich tijdens de wandeling geblesseerd. Hij liep mank en ik had hem toen meteen in de bus gezet. Maar het ging niet over en zelfs een aantal bezoeken van de dierenarts loste het niet op. Een tijdje ging het beter en dan weer slechter….Nu lijkt het na de bezoek van een orthopeed dat een stukje bot los in zijn elleboog zit. Ringo zal geopereerd moeten worden. Dat is echt heel erg vervelend voor hem! Zeker omdat hij een hond is die energie voor 10 heeft.
Hier is Ringo aan het stoeien met een stok samen met Rekel...
Kleine lieve Maya…
In gesprek met Diesel…die heel gecharmeerd is van haar…
Bruno met Flosie
Hierbij wil ik jullie voorstellen aan mijn nieuwe klantje: Bokie is haar naam;-)
Op de terugweg (toen we al in de bus zaten) zag ik in een weiland een groep van geiten staan. Die waren uitgebroken van de boerderij. Grappig gezicht…
Dinsdagochtend was het vrouwtje van Sun ook mee…gezellig!
Sun wordt echt groter met de dag. Zij vindt het heel leuk met andere honden te spelen. Voornamelijk Maible maar ook Ringo vallen in de smaak bij haar.
Woensdag met een grotere groep een uitgebreide wandeling gemaakt….
Het was heel nat omdat het de hele nacht geregend had. Er lagen veel plassen in de bos en dat zorgde voor extra “splash” plezier voor de honden! Heerlijk!

Geen opmerkingen: