16.5.

KLAAR
Na 2 weken een rustige periode en 4 vrije dagen op een rij, waar ik van mijn ‘privé’ roedel heb genoten, zijn we nu helemaal klaar voor het “honden geweld” voor de aankomende tijd!
Deze foto had ik gevonden in het kader van de ‘voorjaar opruiming’ …
Zo te zien is er niet zo veel veranderd in mijn leven gedurende al die jaren…
Nu nog steeds doe ik elke dag in principe zelfden als toen…
De hond op de foto is mijn aller eerste hond in mijn leven… Rek was zij naam…
Ik kan hem niet zo goed herinneren…behalve zijn brood met melk (eten die destijds aan de honden gegeven werd) dat ik heel lekker vond en dan het liefste te eten van zijn bakje samen met hem.
Rek vond het nooit een probleem. Het was een hele lieve hond….Toen Rek een jaar of 10 was vertrok hij ineens om zijn vaste dagelijkse rondje te maken door het dorp maar kwam nooit meer terug…

Geen opmerkingen: