29.5.

“KOOK STUDIO VOOR HONDEN”
Vrijdag middag deed ik oppassen op Body, Senna en Figo.
Body en Figo wonen bij elkaar....
En Senna is de buur hond van ze en zij komen altijd bij elkaar over de vloer…
Nu moesten alle baasjes naar een feestje dus toen ik klaar was met uitlaten had ik deze honden opgehaald en ging ik met hun en met mijn eigen honden nog even naar de Dommel.
En dan naar ons huis tot hun baasjes terug kwamen…
Figo woont pas 3 weekjes bij Body maar de 2 meisje zijn al helemaal aan elkaar gewend. Echt prachtig…
Ik moet wel zegen dat ik echt verliefd ben op Figo! Zij is zo lief, echt een knuffel kont maar totaal niet opdringerig, heel grappig, rustig, en dankbaar…
Hoe kan je zulk lieve hond in het asiel dumpen?! Nou gelukkig maar zit zij nu echt goed bij haar nieuw baasjes!
De 3 dames hadden ook een spoed cursus koken bij ons gehad. Ze volgden de les met volle aandacht en belangstelling!
Hopelijk kunnen ze nu goed aan hun baasjes vertellen wat: ECHT lekker is!

Geen opmerkingen: