14.3.

DE WEEK VAN ALLE RIEMEN LOS
Ook deze week hadden we niets te klagen wat betreft het aangename weer!
Kleine schat Googel geniet lekker in het zonnetje
Hij is meer en meer dapper per wandeling! En wat is hij toch zo blij als ik hem kom halen!
Google’s vrouwtje heeft alles zelf ook mee mogen maken toen zij met ons op woensdag mee ging wandelen …
Google speel het liefst met Tymo of Aik en op dinsdagochtend moest zelf dikkertje Mido er aan geloven!
Maible is altijd klaar voor spelletjes. Hier op de foto in afwachting waar haar grote vriend Aik of Bacio toch blijft?
Mijn Lotje wilde ook graag deze week mee. Lotje houdt niet van regen en nattigheid en op zo’n dagen blijft zij liever thuis op de bank. Maar deze week stond zij bij de voordeur klaar toen zij ons zag vertrekken.
Elfje mocht deze week ook al weer mee naar haar “loopsheid verlof”. Bacio was weer helemaal blij zijn “mama” te zien!
Wie zeker niet loops is maar toch op een of ander manier een heel lekker geurtje heeft is Blondie.
Haar vrouwtje had me beloofd met haar een bezoek aan de dierenarts te brengen om er achter te komen wat de oorzaak van dit geurtje is. Het is zelfs zo erg dat Nino deze week ruzie heeft gehad met Joost (2 ongecastreerde mannetjes) om Blondie! Normaal gesproken de aller grootse vrienden maar donderdag liep het uit de hand tussen hun en juist om Blondie. Het was ook zo afgelopen en allebei liepen weer vrolijk mee net alsof er niets is gebeurt. Maar Joost was de pineut en was geraakt in zijn onder ooglid en omdat het op om een zeer vervelend plekje gaat ben ik meteen met hem naar de dierenarts gereden. We waren ook meteen geholpen en met wat pijnstillers, antibioticum en oogzalf naar huis gegaan. Heel vervelend deze situatie! Het is echt het aller laatste wat ik wil doen om het baasje op de hoogte te brengen dat hun hondje is gebeten (of wegelopen) is!
En wat deze week dus ook mis ging was dat vrijdag ochtend de honden een doden vis in het bos gevonden hadden en ik was natuurlijk te laat er bij om de honden te stopen om er in te rollen. Het aller aller ergste van allemaal was Diesel!
Hij was helemaal onder en stonk zo vreselijk (volgens hem uiteraard overheerlijk! ;-) dat het in de bus echt niet vol te houden was. Als honden heel vies zijn van modder vind ik het altijd heel erg maar dan zet ik hun toch thuis af maar Diesel in zulke staat terug brengen kon ik echt niet maken! En daarom zijn we op de terugweg langs het kanaal gereden waar ik Diesel in had geduwd, eruit gehaald, met de hondenshampoo, die altijd in mijn bus ligt, ingesopt en vervolgens nog eens in het kanaal ingeduwd. De allerergste stank was er vanaf maar de geur is natuurlijk blijven hangen…het is zelf zo erg dat ik nu nog steeds het gevoel heb dat alles naar vis stinkt….
Max blijft de grote vent van de stoken… en van Ringo!
Sientje altijd met een glimlach…
Max laat de jeugd ( Bacio en Aik) zien hoe je best kan in de slop de potjes badderen….
Ik hoop dat mijn berichten op deze blog niet te negatief overkomen! Hihi… En ondanks de “af en toe pech situaties” ben ik uiteraard nog steeds van mening dat ik de ALLER leukste baan van de hele wereld heb!!!En hopelijk word volen weeken net zo zonnig als deze….
We hadden weer beetje fanatiek gefilmd… Mijn zusje die nog steeds elke ochtendwandeling erbij is had zich het filmen op zich genomen.
Bij deze maandagochtend wandeling zijn we weer collega’s van “Dogcollege” tegenkomen.

Maandagmiddag, de allereerste wandeling van Spijker.

Dinsdagochtend.

Dinsdagmiddag.

Woensdagochtend.

En donderdagochtend (ook daar ontmoetten we onze collega’s Heidi en Ricky) en de middagwandeling zijn toegevoegd in een filmpje.

Geen opmerkingen: