21.3.

IETS ANDERS ALS ANDERS...
Mensen die me kennen weten dat ik mijn hart voor altijd heb verpand aan de (Spaanse) asiel honden sinds ik in Spanje in aanraking ben gekomen met zwerfhonden en vervolgens 3 jaar als vrijwilliger gewerkt heb voor de plaatselijke organitie ( www.ace-charity.org).
Nu zijn we al bijna 2 jaar weer in NL en mijn werkzaamheden voor deze organisatie bestaat nu alleen nog maar enkele huisbezoekjes bij potentiële adoptanten of andere vergelijkbare “klusjes”. Vandaag was een heel leuke en bijzondere dag.
Er waren 14 hondjes aangekomen met het busje vanuit Spanje!
Alle adoptanten hadden zich verzameld in het Philips de Jongh Park.
De aankomt was precies op tijd. Het is altijd heel spannend om zo´n gebeurtenis mee te maken.
Al die hondjes die totaal geen idee hadden wat hun overkwamen en wat ze kunnen verwachten van hun nieuw leventje…
En alle nieuwe baasjes die hun hondjes in emotioneel in hun armen sloten….
Prachtig…
Ik wil bij deze Berry en Monique de eigenaren van het Philips de Jongh Parkpaviljoentje bedanken voor hun gastvrijheid!
De hondjes hadden zelfs een welkom snack gekregen!
Echt hun paviljoen in het park is een gezellige spot en is zeer honden vriendelijk! Zeker de moeite waard om juist daar een kopie koffie of iets lekkers te eten na een park wandeling met uw hond!
http://www.parkpaviljoeneindhoven.nl/
“...you cannot save all dogs of the whole world, but you can save the whole world for one dog...”

Geen opmerkingen: