27.3.

VRIJDAG
Tijdens de ochtend wandeling was het spitsuur in het bos!
We kwamen maar liefst 3 andere (Gaat ie mee, Ren je Rot, Dogcollege) Hondenuitlaatservices tegen…
Het was een honden-chaos. Gelukkig maar dat we op het einde van de wandeling allemaal de juiste honden in onze eigen bussen hadden zitten ;-)
De middag wandeling was daarentegen het tegendeel!
Geen kip, mens of hond te zien….
Ik had het gevoel dat we de enige waren in het bos.
De groep bestond uit een paar zeer vitale honden, we hadden geen pup of bejaarden hond bij dus het was flink doorlopen om deze drukke boel lekker moe te krijgen.
En volgens was dit ook gelukt omdat de honden zonder te protesteren weer in de bus stapten om naar huis te gaan…
Deze week was ook de laatste week dat mijn zusje mee liep.
Na 2 maanden gaat zijn weer naar huis en ik zal het voor de aankomende 3 maanden weer zelf moeten doen voordat zij weer naar mij komt ;-(
Ik zal haar echt missen…en de honden vast en zeker ook! Het was zo gezellig. En ook al is zij minder begaafd kan zij super goed met de honden omgaan en is ze echt een waardevolle help voor me!!!
Wie haar ook zal missen is onze Abi.
Abi heeft namelijk echt verlatingsangst en ik laat haar daarom nooit thuis alleen en daarom loopt zij heel de dag mee …
Nu kon zij lekker in de middag uitrusten omdat dan ook mijn zusje al thuis bleef.
Abi is nu al vast begonnen om de krachten te sparen voor de aankomen periode omdat er weer doorgewerkt (doorgelopen) moet worden!
Vandaag geen nieuwe foto’s. Wel nog een aantal filmpjes van afgelopen week.
19.3. (middag)

18.3. (middag)

18.3. (ochtend)

Geen opmerkingen: