20.12.08

Grandioze escape(Lotje verteldt)
Gister moest we voor last keer aan het werk.
Vanaf nu is onze vrouwtje vrij, volden week gaat zij weg en dan zal op ons baasje passen. Dus genoeg kants zit voor mij in dat ik los mag!
MAAR ook gister had is super gescoord!
We wandelen door het bos met ze alle. Iedereen rennen en doen, allen ik moest weer vast aan die langen flexie lijn! Brrrrr! Ik mag nooit in deze bos los! En dat is juist die alle mooiste bos! Het zijn daar zo viel heerlijke geurtjes!
We waren al bijna klaar met het wandeling en liepen we terug naar het auto…Toen strijkt vrouwtje in de moeder en zij viel bijna! Ik weit zelf niet hoe is het gekomen maar in eens was ik los! Het halsban glijd over mij kop en ik was vrij! Ik kon dat niet geloven…maar toen zag ik dat vrouwtje had het helemaal niet de gaten en liep zij gewond door het flexie en mij halsban …dus ja…zo unieke kans die krijg ik maar eenmaal in mij leven…Heel stiletjes in de bosjes in! Jammer dat die slome Nesi had het ook niet gezien! Met haar samen op de stap is viel leuker als in eentje! Dan blijf we samen heel lang lekker weg! Maar toen mij vrouwtje zag dat zij maar met mij halsban loopt had zij Nesi snel aangelijnd…dat had ik nog gehoord van het bosjes. Ook had ik gehoord dat zij mij constant roep: Lotje, Lottekke, Lot!!!! Zij roep bijna 2 uur, dus toen dacht ik dat ik toch maar liever naar haar zal komen… Wat een verdunning zo lekker vrij rondsnuffelen, heerlik!!!!!
Ik had door mij actie ook heel viel nieuw vrinden gemaakt. Juist door mij had alle honden XXL ( extra extra long) wandeling mogen meemaken!
Het was zeer geslagen teckeldag!
Groetjes Lotje!
Ps: vandaag moest ik poseren met als elke jaar met zo domme rode muts. Ach ja, als zij blijf van word. Mij best. Het wel beetje saai…

Geen opmerkingen: