24.1.09

Week van Alle Riemen Los
Hehe…wat een weekje!
Het begon alles met een overvolle agenda en dat zorg op de end van de week voor behoorlijke ¨overhitte computer¨ ( die tussen oren dan, om precies te zijn)
Maar gelukkig had ik tijdens het foto’s maken van alle viervoeters om mij heen even tot rust kunne komen…
Dinsdag eigenlijk nieuw honden-bus opgehaald! Zo trost en blij hoe ik maar kan zijn met een oude voor mij dan nieuw bus! Honden vinden het ook heel fijne vervoer middel. Voor Ringo de labrador had ik een special flydogbox in gezet. Voor hem is heel mogelijk zijn emotie onder controle houden tijden de rit naar de bos en nu kan die lekker rustig in box zitten. Hij vind het heel fijn en zo rest van de roedel. Het schilt echt hope geblaf!
Deze week had met ons ook wandeling gedaan voor de eerst ook paar nieuw hondjes.
Ches, Hollandse herder, teefje van 6 jaar. Ches is mij trouw vent! Zij is van af klein puppy met mee gegaan met mij toenamelikje hondenuitlaatservice die ik renden voor onze vertrek naar Sp. Nu eenmaal terug, naar 3 jaar elkaar niet gezien, doen zij spontal sprong van 2 meter van het blijdschap. Och was is zij toch lief! Zij is ook helemaal niet op haar mondje gevallen, en is echt stoken freak. Dus zelf Ringo heb niet zo viel te zegen…
Turby is een kocker teefje van 1 jaar. Zij wond samen met Ches! Ches is heel trost op haar en neem het vaak op voor de zachtaardige Turby. Echter vrinden dus! Turby is prachtig exemplaar en lijk net als getekend hondje van een of ander Wald Dysnie film. Turby is bekend met haar uitapjes. Maar met gekelijken met onze eigen teckel Lotje val het ruizen mee…
En dan hebben we nog Choca en Rocco.
2 Griekse rescue dogs. Deze 2 knappers deed wandelen tot kort met Suus van Scooby-doe. Maar omdat Rocco obsessie had voor Suus eigen hond Bono, gaan nu deze 2 Grieken met onze roedelje mee. En dat zijn we super blij mee!!! Die 2 zorg voor flink actie in het groep. Het is maar rennen en sturen….leuk, leuk , leuk!
Voor rest was alles koek en ei. Naar paar ¨ongelukjes¨ tussen door.
Als bij mandag avond wandeling: beland ik per ongeluk in modder bad ( soort drijven zand, die nu door al de regen is in modder verander). Ik kon geen kant op. Enigen opties was mij lazen uitreken die in zelfde moment waren ingezuigen. Met bloten voeten helemaal onder modder door het natte koud richting thuis gelopen. Gelukkig maar kwamen we niemand tegen! Vrijdag had Lotje weer haar trik gedaan. Deze keer zelf uit de tuigje om haar heel lijf!!!! Hoe het kan dat weit ik dus echt niet!!! Maar zij was weer weg. Wonder boven wonder was zij ook al in half uur terug. Och wat was ik toch blij! Laste wat ik kon nog gebruiken met mij over hitte PC tussen mij oren, was op Lotje uren wachten in de regen in de bos. Toch maar voor haar een mini slipketting kopen, die zij niet over haar hoofd krijg…


Uitkijken naar een rustig wekend….

Geen opmerkingen: