31.3.09

Diesel, Ronja en Pepper
Vandaag had we 3 nieuw hondjes welkome…
Het beter weer konen hun zich niet wensen voor de 1. wandeling…
Diesel is een zwarte Labrador,reu, gecastreerd, van bijna 2 jaar.
Ronja is een border collie teefje van 4 maanden.
Pepper is een kleine podenko,teefje, gesteriliseerd van 3 jaar afkomstig van uit Spanje. Iedereen die mij een beetje kent, weit dat mij hard gaan sneller kloppen bij deze honden ras. Juist met deze ras had ik het meest te maken in Spanje omdat juist podenkos zijn de ene honden die mest te lijden te hebben daar. Het is een special ras, super gevoelig en zacht aardig met grote jacht passie maar in Andalucia zijn hun behandelt door jagers nog erger als ratten…
Bij ophalen had ik mij allen niet kunne herenen welke huis nummer weer ik moest zijn dus het was even zoeken …maar op end gelukkig maar gevonden.. ( dom van mij ;-) maar toen ik kennis gesprek makte 2 weken geleden was het laat in avond met Tom-tom en ik deed dus niet zo goed opletten….
Toen ik binnen kwam honden waren dol gelukkig …had zo heel huis leeg kunnen halen…dus als bewaking zijn hun waardeloos ;-)
Diesel treken naar de bus als gek maar wil niet in.
Dus ik had alle 3 honden in opgetild zonder elke probleem. Ander honden vond hun allemaal leuk…
In bos was het feest!
Diesel lijk niet allen als een droppel van water op de labrador Ringo maar hun hebben ook zelfde passie. En dat is STOK!
Ronja vond het alles ruizen spanend maar deed rennen en bij water ging zij zelf van zich zelf zwemen.
Pepper deed rond snuffelen. En als ander hond kwam in buurt ging zij gillen zonder dat haar ander hond had aangeraakt. Beetje dametje uitgangen ;-)
Ik had bij haar een lijn aan gehouden voor geval dat zij zal willen weglopen maar dat deed zij helemaal niet! Zij blijven keurig netjes bij ons. Dat had ik dus totaal niet verwacht bij een podenkotje!
Wat is zij toch LIEF!!! Ik ben echt helemaal verliefd op haar…
Thuis storten zich allemaal op eten allen Pepper woud niet eten dus ik denk dat Diesel had op end doublé portie…
Super leuk zo 3 kanjer er bij hebben ook gaan hun nog zo waak met ons mee…maar als hun gaan word het vast en zeker weer op nieuw een feest!

Geen opmerkingen: