31.3.09

Ringo de redder!
Natuurlijk maken we elke dag dingen mee…maar deze verhaal is zeker het blog waar!
Vanochtend bij ophalen van honden ging bijna alles goed volgens strakke planning. Laste hond op de roeten was Ringo boy…Over Ringo was waker op deze blog gesproken. Het is zwarte labrador, schat van hond, gek als de deur maar ook gelijk heel gevoelig.
Hij wond bij zijn baasjes in een flat en als hij allen is, heb hij tot het beschitig het gank. Niet allen dat het handiger is als hij terug van de bos komt helemaal onder de modder maar ook omdat hij niet zo goed aankan alle de ruimten en gaat dan op zijn gemakt heel flat stuk per stuk ¨verbouwden¨. De gank ik leeg, mand en water staan er in en paar kluiven op te bijten. Zelf alle klinken van de deuren zijn er af omdat Ringo kan namelijk zelf de deur open…kort om Ringo is zo beetje als het labrador in de prachtige film die nu in bioscoop draai ( en die ik al zelf 2 keer had gezien! ) Marley and Me.
Ik had wat viel water gedronken en om een relax bos wandeling mogen maken met alle honden, woud ik nog snel bij Ringo op toilet. Snel het klink in de badkamer deur gestopt, de deur dicht gedaan…MAAR wat lijkt: het was ook geen klink van binnen de badkamer! Ik krijg spontal vreeslijk warm en benauwt! Gods naam, hoe komt ik nu er uit!!!??? Opgesloten in badkamer in een flat. En de bus, voel van honden die NU naar bos willen, staan buiten te omploffen van hoog oplopende emoties….och och och…bellen, bellen maar niemand nam op…
Dus ging ik Ringo smeken. Hij in de gang ook als stond te trappelen om op de deur te springen en de klink te raken met zijn poot. En sterken nog …naar meer als kwartier te smeken is het gelukt ook nog!!!! Ik was bevrijd! Och, wat was het een opluchting! Ringo was ook blij en hij krijg mega knuffel van mij! Och die Ringo… door deze actie had hij nu heeeeel veel goed punten bij mij gescoord! En ik zal mij ogen knijpen als hij ooit iets stout gaat uisproken in de bos…

Geen opmerkingen: