15.3.09

Het 3 dagen coöperatie tussen ¨Gaat ie mee¨ en ¨Alle Riemen Los¨ is goed afgelopen.

Woensdag ochtend zijn we vertrokken met een strakke planning lijst, Tom-Tom en hope kokjes om alle honden op te halen.
Alles gin spoedig. Allen sheltie Sienna kon ik niet in het grote huis te vinden. En nog erger, op terug brengen gin ook nog het alarm af! Het was mij namelijk niet verteld, dat ik haar moet via garage op te halen…

In de bos gin alles goed. Het schijn zon en honden hadden echte lente kriebels.
De middag wandeling was minder succesvol, omdat door het zon was in de bos enorme drukte. Zelf op parking was bijna geen plek voor onze honden bus. Welke pad we maar kiste, kwamen we weer iemand tegen. Dus ja, voor deze keer moest het zo zijn. Normaal gesproken probeer ik mensen afweken, zeker als ik met zo grote groep honden op pad ben, omdat ik snap heel goed, dat niet iedereen is blij om ons tegen komen. Ook zijn we zeeeeeeer sociaal honden clubje maar ja…soms ook een heele smerige, modderige honden clubje en af en toe ook beetje over enthousiaste.
Bundy de Spaanse opvang hond van Ricky, die nog steeds op zoek is naar een huis, gin lekker zelf netwerken in de drukke bos en lip met iedereen mee. Maar niemand wil hem hebben en zo krijg ik hem altijd weer terug.
Donderdag had ons het weer niet in steek gelaten en het was lekker gezellig motregen. Maar honden treken zich nikst van aan.
Flatcoated Siem had dikke vriendschap gesloten met Roco.
Ik moet ook complimentje opbrengen voor Labrador Ringo ,die sinds hij gecastreerd is, echt een hond van goud is geworden! Hij doen met iedereen zo onbezorgde spelen! Liefs dan, pakt hij een stok en daagt iedereen uit om met die een stok met hem mee te spelen en het lukt hem altijd iemand over te halen. Layla, Lola, Roco, Fee, Chess of Flos…hun doen graag met hem mee…
Middag wandeling had we gedaan in Geldrop. Onder ander, omdat daar moest we laste hond cocker Pepper op te halen. Peper was totaal niet blij om me te zien en ik moet hem echt heel lang overtuigen om met mee te gaan. Hij woud me zelf bijten…arme Peper was beetje in de war…eenmaal in de bos was hij lekker vrolijk en blij, als het niks in hand is gewest.
Vrijdag had we een grote groep gedaan. Maar omdat deze week nog elke dag mij zusje mee was gewest, was het redelijk. Boven dient was het dan ook een extra langen wandeling gewest.
Het zonetje schijnt en leven was fijn! Kleine dapper Gizmo was vol op spelen met stokje. Wat een kleine, grappige, dapper hondje is hij toch, zo dol op water! Stiekem had ik juist van hem in deze 3 dagen meest foto’s gemakt…
Dalmatiër Rongyos was ook mee…zij moet altijd muilkorf op, omdat zij heel kattig kan zijn al het eten in spel is. Maar zij zien gewond niet echt uit met zo muikorf en iedereen denk dan over haar dat zij bevallige gevlekte monster is…maar dat is zij helemaal niet. Zij is juist heel lief en braaf!
En ook de mini 3 musketiers dammen Bowie, Lua, Lala lipten dapper mee. En ook niet vergeten klein Botje. Ook zo lieve hondje. Zij deed lekker rollen en huppelen vrolijk achter ons aan. En klein Freak, zij deed heel zielig kijken en heel hard rennen…

Kort om het 3dagse honden ¨geweld¨ had we makkelijk overleefd en sterken nog we had echt heel viel van genoten!

Geen opmerkingen: