2.1.09

Rare dingen en koekjes (Elfje vertelt)
Wat maak ik hier toch in deze land alles mee! We had al witte regen gehad paar weken terug en vandaag was het water in bos helemaal hard geworden… Ik kon niet van drinken niet in zwemen. Na had jullie ooit zo iets gezien? Ik, hoe oud en wijs ik ben, niet dus. In Cadiz in Spanje waren nooit van deze rare dingen. In bos was vandaag heel lekker. Ik hou van koud! Ook moet ik van mij vrouwtje alle van die jassen om, zo mij tumorgezwel word beschermen. Nesi ren weer vrolijk rond. Het lijk als zijn in plan is alle gemiste kilometers van afgelopen dagen in te halen. Zij was zo bang van die onweer die hier heel dag lang tot diepen nacht aan de gang was. Na dan had ik ook nooit meegemaakt, traus. Maar ik vond het niet eng. Na, en ook stafford Lota en kleine Juultje, die met ons mee waren, vond die hard water traus heel leuk. Hun deed renen op en glijden samen met mij vrouwtje als gek, en had heel duidelijk viel lol samen….Morgen gaan vrouwtje op die harde water lopen met zo rare schoenen met messen onder aan…na ook zo iets raars…zo schoenen had ik ook nog nooit gezien…Rare land hier …maar toch leuk met heel viel koekjes!
Poot Elfje

Geen opmerkingen: