21.3.09

Zonnige week
Het ziet weer er op…
Een rustige en relax week met heel veel zonnetje.
Vrijdag was heel rustige dag en ook de meest zonnige.
We zijn dan de bos ingeruild voor het wandeling langs de Dommel.
Kleine Breezer was mij ¨slachtoffer¨ geworden, ik maakte juist van hem mest foto’s.
Maar hij vond het helemaal niet erg.
Breezer is zeer sociaal. Totaal van niets bang en heel open naar heel wereld toe.
Hij ging zelf zwemen en dan zag die als natte ratje uit! Wat een grappig ding…
We kwamen ook onze honden vrienden tegen…
Maar ook groepje van soort hazenwind honden. 2 van kwamen best onbeschoft onze richting toe. Ik maak mij dan niet zo druk om, omdat de honden zoeken het toch best gewond zelf uit. Wel opletten, dat in de daad kleine Breezer niet gezien word voor een prooi. Maar 2 honden hadden maar ogen voor Elfje. Zij was best onder indruk, omdat hun best opdringen waren en groot. In eens kwam de eigenares onze kant op te mopperen. Ik dacht eerst, dat het naar haar honden was, maar het was tot mij grote verbazing naar mij toe… Zij was heel boos dat ik foto’s maakte en dreigt als zij foto’s ergens tegen komt gepubliceerd….Ja, dat moet je juist tegen mij dus zegen. Bij deze dus. Wettelijk doen ik namelijk helemaal nikst verkeren.
Toen we klaar waren met wandeling rijden we nog langs een kennis die snel het ventilatie op de bus had geïnstalleerd. In hope dat we het heel veel gaan gebruiken met de komenden warme dagen….
Honden moesten even er uit de bus maar dat vond hun geen probleem… lekker bijkomen naar het wandeling.
Dat was het dan voor deze week…nu nog genieten van het zonnige weekend…omdat volgens het weer voorspeling gaan we volden week weer hope regen tegen moet.

Geen opmerkingen: